RSS

Testihenkilö

05 syys

Epäonnistumisia kahtena päivänä peräkkäin.

Olen kokkaillut aika monta reseptiä jo Jamien vartin keittokirjasta. Olen oppinut arvostamaan sitä, että useimmissa resepteissä on samassa salaatti ja lisuke, joten ovat oikeasti aterioita eivätkä vain pää-, käsi- tai korvaruokia.

Eilinen kurpitsakeitto ei kuitenkaan mennyt putkeen. Olin ostanut ensinnäkin vääränlaisen kurpitsan. Toisinnakin olin ostanut kuivattuja kikherneitä ja unohtaa esivalmistella ne ruuanlaittoon, joten en voinut käyttää niitä. Kolmannekseen päätin pilata keiton lopullisesti laittamalla siihen pippurituorejuustopurkin jämät. Huonoa suunnittelua seurasi paikkausyritys huonolla idealla, lopputulos syötävää mutta ei erityisen hyvää. Siivilöin keiton ja pakastin myöhempää mahdollista käyttöä varten.

Tänä aamuna olin työhaastattelussa. Nolasin itseni ihan kunnolla. Jännitän haastatteluja kauheasti ja tällä kertaa jännitin liikaa. En muistanut hengittää, en saanut ääntä kulkemaan ja kun totesin että jännitin, meni kaikki vielä enemmän pieleen. En muista mitä vastailin, muistan että koko pitkä haastattelu tuntui väkinäiseltä molemmin puolin. Ei siis odotuksia. Silti en sano, etteikö olisi kiva, jos minut siltikin valittaisiin, että olisivat nähneet läpi että jännitykseni on nimenomaan haastattelujännitystä.

Minun piti kirjoittaa testivastaus siskon gradua varten. Deadline meni jo. Harmittaa kolmella elämänalueella yhtaikaa.

 
Jätä kommentti

Kirjoittanut : 5.9.2013 Kategoria/t: common rant

 

Avainsanat:

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

 
